Supermarktondernemers op zoek naar meerwaarde

Publicatiedatum: 20 november 2017

Samenwerking en de bereidheid om tijd en energie te steken in die samenwerking zijn van groot belang om ‘local 2 local’ verkoop te laten slagen. Dit komt uit een gezamenlijke verkenning naar de perspectieven van lokale waarde(n)ketens, alsook van de rol van lokale supermarktondernemers en de provinciale overheid daarin. Samen met drie supermarktondernemers hebben Gé Backus (Connecting Agri & Food, dochterorganisatie van DLV Advies) en Ton Cornelissen (P2) verkend hoe agrofoodketens meerwaarde kunnen geven aan de producten én daarmee aan de consument.

Optimaal stalklimaat: link tussen wetenschap en praktijk

Op 3 en 13 oktober presenteren tien vooraanstaande partners uit de varkenshouderij hun nieuwe inzichten, ontwikkelingen en praktische adviezen rondom een...

Lees verder

Beter stalklimaat is betere groei

Connecting Agri & Food, dochteronderneming van DLV Advies, heeft in samenwerking met Topigs Norsvin bij 6 varkensbedrijven onderzoek gedaan naar het...

Lees verder

Meer nieuws

Onze adviseurs staan
voor u klaar

Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?


De nieuwsbrief van DLV Advies wordt een keer per maand verstuurd met de meest interessante en actuele ontwikkelingen in de agrarische sector. Incidenteel kunt u nieuws en informatie ontvangen in een extra nieuwsbrief. Uw persoonsgegevens worden conform onze privacyverklaring verwerkt.

* verplichte velden

Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt DLV Advies gebruik van cookies. Door op "Akkoord" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. Lees meer over hoe wij cookies gebruiken in ons Privacybeleid