Supermarktondernemers op zoek naar meerwaarde

Publicatiedatum: 20-11-2017

Samenwerking en de bereidheid om tijd en energie te steken in die samenwerking zijn van groot belang om ‘local 2 local’ verkoop te laten slagen. Dit komt uit een gezamenlijke verkenning naar de perspectieven van lokale waarde(n)ketens, alsook van de rol van lokale supermarktondernemers en de provinciale overheid daarin. Samen met drie supermarktondernemers hebben Gé Backus (Connecting Agri & Food, dochterorganisatie van DLV Advies) en Ton Cornelissen (P2) verkend hoe agrofoodketens meerwaarde kunnen geven aan de producten én daarmee aan de consument.

Antwoord op vragen tijdens webinar vestigingssteun
Gasverbruik straks 80 procent omlaag
Haal meer uit de bodem: gratis deelname aan BodemUP
Nieuwe richtlijnen voor 4% invulling van niet-productieve grond
Hoe ondervang je een negatieve elektriciteitsprijs?
Hoe krijg je meer daglicht in bestaande varkensstal?
Vast, variabel of dynamisch energiecontract?
Tot € 480.000 subsidie voor herstel in aardbevingsgebied
Webinar Vestigingssteun bij bedrijfsovername 22 april 20.00 uur

Om u beter van dienst te kunnen zijn, maakt DLV Advies gebruik van cookies. Door op "Akkoord" te klikken of door gebruik te blijven maken van deze website, gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies. Lees meer over hoe wij cookies gebruiken in ons Privacybeleid